maring Geplaatst: 1 januari 2003 Geplaatst: 1 januari 2003 Hoi, Ik heb een vraag over een MM die in dreamload staat. Wanneer ik in het programma op connect klik dan geeft die aan "unable to connect module". De setting (com port) staat goed. De kabel is ook in orde heb ik getest. Als ik de module een keer in en uit de ontvanger doe blijft die steeds gewoon op dreamload staan?! Het wil maar niet lukken om de MM te programmeren. Wie weet hoe ik de MM geprogrammeerd krijg!! Alvast bedankt. Maring
Gast Geplaatst: 2 januari 2003 Geplaatst: 2 januari 2003 Wat voor ontvanger heb je? Heb je groen en rode leds branden in progger? Waneer? De MM moet in dreamload staan voordat je kan programmeren. Lotus
Gast Geplaatst: 2 januari 2003 Geplaatst: 2 januari 2003 probeer deze link http://www.goldwafers.com/magicmodule.htm hiermee zou het moeten lukken.Succes ermee.
Gast Geplaatst: 2 januari 2003 Geplaatst: 2 januari 2003 Dan moet je de mm opnieuw in je decoder zetten,daarna ga je naar het settings menu en dan zet je hem opnieuw in dreamload,daarna de decoder uit en weer even aan,daarna de mm weer programeren,je MM staat namelijk niet echt in de dreamload mode,dit gebeurt wel eens vaker,hij geeft het dan wel aan maar toch staat hij er niet goed in.Daarna zal je zien dat je hem gewoon weer kunt programeren.
maring Geplaatst: 2 januari 2003 Auteur Geplaatst: 2 januari 2003 @Tweety, Als ik de module in de ontvanger zet dan zie ik dus dat die in dreamload staat. Als ik dan daar op klik om naar het menu te gaan waar staat settings, prepare for loading etc staat dan lukt mij dat dus niet. Ik kom niet in dat menu. Ik neem aan dat je dat bedoelt. Het enige wat die dus aangeeft is dat die in dreamload staat en verder in het menu kom ik niet. Ik heb deze in twee verschillende ontvangers geprobeerd en beide doen het niet. Mocht het zo zijn dat je een andere manier bedoeld laat het me dan a.u.b. even weten. Mogelijk dat je het dan iets uitgebreider voor mij zou willen beschrijven. @Cocoon bedankt voor je reactie. Gr Maring
maring Geplaatst: 2 januari 2003 Auteur Geplaatst: 2 januari 2003 Mensen allen bedankt met name Tweety. Ik heb de raad opgevolgd en kon de module toen weer programmeren. Hij werkt weer prima!! Gr Maring
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen