Gast Geplaatst: 4 januari 2003 Geplaatst: 4 januari 2003 Graag zou ik willen weten wat me het ongeveer kost om een viacess card aan te schaffen. Ik heb een schotel 80 cm en 3 lnb's voor astra, hotbird en sirius. Bij deze laatste is een viacess card vereist om wat te zien. Graag mensen met kijkervaring van de sirius en hun card.. veel kijkgenot toegewenst in 2003 !!! Marcel
Puch Geplaatst: 4 januari 2003 Geplaatst: 4 januari 2003 Wat bedoel je met "hoeveel kost een viaccess card". Op zich kost zo'n kaart niets aangezien je hem krijgt als je een abo afsluit bij een bepaalde zender die viaccess gecodeerde programma's doorstuurd. Of bedoel je een card om viaccess files op te zettten. Goldkaart ongeveer 5 euro funkaart ongeveer 10 euro Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast Geplaatst: 4 januari 2003 Geplaatst: 4 januari 2003 Beste Puch 147, Het gaat mij erom dat ik de kanalen die via viaccess gaan kan ontvangen, vooral op de sirius zie ik er vele staan. Moet ik dan bijv.. een Magic 1.03 dream card aanschaffen? Ik ben nog maar een leek hoor, dus neem me niet kwalijk als ik redelijke domme vragen stel, maar wil me graag hier in verdiepen. ben zelf nog uit het analoge tijdperk toen er nog leuke feeds te bekijken waren... Graag hoor ik van je via dit forum !!! Fijne zaterdag !!
Gast Geplaatst: 5 januari 2003 Geplaatst: 5 januari 2003 Met wat voor ontvanger werk je(gepatched ja/nee). Beschik je over een programmer? Welke? Heb je een funkaart? Zomaar wat vraagjes die niet onbelangrijk zijn om jouw vraag te beantwoorden. Geef altijd zoveel mogelijk informatie over je apparatuur als je een vraag stelt, dat maakt giswerk overbodig. Avensis
Puch Geplaatst: 5 januari 2003 Geplaatst: 5 januari 2003 Zoals avensis schrijft is het heel belangrijk te weten over wat je beschikt om de keuze van de kaart die kan en wil gebruiken te bepalen. Sommige receivers kunnen alleen goldkaarten lezen, andere funkaarten, of beide. Dit hangt echt van receiver tot receiver af en of hij al dan niet gepatcht is. Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen