Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het mogelijk om een originele kaart (D+ Italië) te kopieren naar een andere kaart.

Klopt het dan dat het kopieren toch op een bepaalde manier het extracten is van informatie uit de originele kaart?

Wat voor kaart wordt hier dan voor gebruikt? (de kopie kaart bedoel ik).

Geplaatst:

Ik had begrepen dat de kaarten die wel in omloop zijn (vooral in Italie en zo) kloon kaarten zijn. Maar die methode is dan zeker niet publiekelijk? Helaaas.

Geplaatst:

Dat zijn inderdaad de geruchten die ik ook hoor. In Spanje trouwens idem dito. Maar als het waar is, kun je er gevoeglijk vanuit gaan dat het commerciële operaties zijn. Dus niet vrij beschikbaar. Als dat wel zo was had je er gegarandeerd al e.e.a over gelezen op het board.

Geplaatst:

ik heb in Frankrijk zo'n origineel seca2 kaartje bekeken en die lijkt verdacht veel op mijn BEN telefoonkaart.

Van orginele kaart naar orginele kaart moet toch mogelijk zijn; dan hebben we het natuurlijk alleen over abonnementhouders die een 2e kaart willen voor eigen gebruik.

Geplaatst:

Dit lijkt me een link naar een commerciele site, wat tegen de regels is. Als ik jou was zou ik hem weghalen voordat Toxic hem weg haald (en wellicht jou ook meeneemt..)

Rebox RE8500 V2.11.34

Geplaatst:

Haha....dan is mijn probleem opgelost. Even een origineel kaartje nemen (zonder Canal+) en een kopie maken van een kaartje MET canal+. Kijken maar weer.

Maar idd. Stel ik heb een abo en ik wil ook boven TV kijken. Als ik twee receivers neer zet moet ik ook twee kaartjes hebben. Moet je dan 2 abbo's nemen?

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Geplaatst:

Ik weet het niet maar het lijkt mij wel.

Op die manier zou het wel heel simpel zijn om een extra kaart voor vriend of familie te regelen.

Geplaatst:

LS, misschien een domme oppmerking, maar is de kaart die verstrekt wordt maar voor 1 decoder, of is de kaart afgegeven voor een bepaald adres, want in het geval dat je maar max 1 kaart per adres kunt aanvragen kun je dus ook offiecieel maar via 1 decoder kijken en ben je altijd gebonden aan het feit dat "de baas van de ontvanger" bepaald of je mag kijen of niet, terwijl registratie van de kaart op 1 adres je een mogelijkheid moet bieden voor het aanvragen van een 2e kaart.

Dreambox 7020 Gemini 4.20

Geplaatst:

hallo,

Citaat:
Maar idd. Stel ik heb een abo en ik wil ook boven TV kijken. Als ik twee receivers neer zet moet ik ook twee kaartjes hebben. Moet je dan 2 abbo's nemen?

Zo is het helaas wel...

Citaat:
want in het geval dat je maar max 1 kaart per adres kunt aanvragen kun je dus ook offiecieel maar via 1 decoder kijken

Nee je bent vrij meerdere abbo's op hetzelfde adres aftesluiten.. enkel in sommige landen het je een 'rental' markt en kun je er dus ipv. enkel een losse smartcard(=abbo), een hele receiver+abbo nemen en dat moet je dus weer een hoop geld tikken....

groeten

Geplaatst:

nog even terugkomen op het subject kaart kopie...

Stel dat je over een orgineel abbo beschikt, een lege identieke kaart (van BEN?!?) en dan ook nog over kopieer software dan moet een gekopieerde kaart zolang het abbo betaald wordt toch dubbel kijkplezier geven of zie ik iets over het hoofd?

lafrance

Geplaatst:

ok, klinkt logisch anders geen toegang tot alle data. Levert MKFind niet de juiste info op?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen