Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik ben voornemens een Samsung receiver te kopen, mijn vraag is welk type dat is mij nog niet duidelijk!

Wat is het verschil als er wel een verschil is tussen het

Type: DSR9500 SeViNaCo-2CI

Type: DSR8500 VIA CI

m.vr.gr.

Niels

Geplaatst:

Ze zijn beiden identiek alleen de sevicona versie is zodanig gepatched dat je de 4 sistemen hebt i.p.v. alleen viacess. Dus als je seca, conax, nagra en viacess wil hebben moet je een patchbare versie kopen.

Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Geplaatst:

Hoi Victor,

Bedankt voor jouw reaktie en als ik het goed begrijp moet ik de type:DSR9500 VIA CI aanschaffen wil namelijk de receiver gaan patchen voor het doel Astra/Hotbird,draaibaar en werken met een FCard

m.vr.gr.

Niels

Geplaatst:

Bij mijn weten is de DSR9500 die nu te koop is alleen leverbaar met een nieuwe bootversie, die zich NIET laat patchen.

Wavefield T90 - Vu+ Ultimo 4K / Zgemma H7S / Dreambox 920 / Edision mio 4k / Atlas HD100 / Amiko 4K Combo / DM8000 / en nog een paar

Geplaatst:

Vraag aan de verkoper of hij te patchen is (dus met loader 501). Misschien dat hij hem zelfs voor je wil patchen.

De nieuwe versies zijn lastig te patchen. je moet eerste de loader vervangen (LASTIG) alvorens je de sevicona patch erop gooit.

Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Geplaatst:

als je de nieuwe koopt ( loader 505 ) dan moet je de Magic Module bij kopen voor de Funcard 6 in 1. Het werkt perfect

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen