yaho Geplaatst: 8 januari 2003 Geplaatst: 8 januari 2003 ben nieuw hier, voor de kerst een set gekocht voor in de caravan aangesloten een prima beeld thuis gekomen inmiddels 2003 geen beeld meer maar rode stip de kaart is niet aangemeld,dit ging niet via gsm.is dit altijd nodig en is het settop pakket met de beloofde? service ook van belang. Vu+UNO, Vu+DUO2, digitenne, astra1+3
Puch Geplaatst: 8 januari 2003 Geplaatst: 8 januari 2003 Welke receiver heb je? Als het over een philips gaat kan je best hier eens kijken. Je kan met de zoekfuntie op het board zeker meer info vinden over je probleem. Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
EmQu Geplaatst: 8 januari 2003 Geplaatst: 8 januari 2003 Normaal gesproken heb je ongeveer een maand het hele pakket voor niets. En daarna de free-air zenders. Misschien is het de jaarwisseling sneller gegaan, ik zou me gewoon aanmelden voor het goedkope pakket. Als je een beetje leest dan kan je op dit forum wel aan de rest komen. Puur om te testen natuurlijk he. Greetz ...
dighunter Geplaatst: 9 januari 2003 Geplaatst: 9 januari 2003 Voor zover ik weet slaat een rode stip rechts onderaan het scherm op slechte signaalkwaliteit, een rood vierkant op dezelfde plaats voor geen signaal. Bij Strong8000 / 8100 is dit toch het geval, voor andere secadozen weet ik het niet. In ieder geval, ook al is jouw kaart niet geactiveerd door C+ moet je beeld hebben op de FTA kanalen. ZDF bvb. Heb je hier ook niets. Zit er vermoedelijk iets fout met de antenneinstallatie. Schotel opnieuw uitrichten? Breuk in de kabel? Slecht contact in de connector? Wat zegt de signaalmeter van jouw ontvanger trouwens? Is de balk groen? ================================================== Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!
Gast Geplaatst: 9 januari 2003 Geplaatst: 9 januari 2003 ja de rodestip in de secagebakjes is slecht of geen ontvangst. ff de equipment checken en de afstelling en kijken maar
Gast Geplaatst: 9 januari 2003 Geplaatst: 9 januari 2003 kijk hier maar eens... Is dit onderwerp ook al behandeld
EL PIÑO Geplaatst: 10 januari 2003 Geplaatst: 10 januari 2003 ben nieuw hier, voor de kerst een set gekocht voor in de caravan aangesloten een prima beeld thuis gekomen inmiddels 2003 geen beeld meer maar rode stip Dan is je schotel verwaaid (oid) tijdens de kerst, het kan ook zijn dat je LNB geen vrij zicht heeft, vocht in de kabels, enz.. Je kan het best alles eens nakijken de kaart is niet aangemeld,dit ging niet via gsm.is dit altijd nodig en is het settop pakket met de beloofde? service ook van belang. Je kaart moet aangemeld worden, anders gaat er na een maand(?) het beeld af, ik denk dat het set-top pakket voor €15(?) wel aan te raden is, vooral het bellen naar C+ wordt zo stukken goedkoper. Verder denken ze bij C+ dat mensen die niet betalen niet 'helemaal fris' zijn.. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
rienk Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 en een kaart aanmelden met gsm moet best kunnen Rienk
EL PIÑO Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 rienk: en een kaart aanmelden met gsm moet best kunnen Idd, als je maar een code van je paspoort/identiteitsbewijs ed. bij de hand hebt, hier ook zo gedaan.. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen