Gast Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Weet iemand of je de Conax Emu aan het draaien kan krijgen op een 486SX? Ik krijg bij het booten de melding 'no co-processor found, giving up". Is jammer want ik wilde dit oude barreltje inzetten om te kunnen Conaxen op mijn Hummie . . . Alvast bedankt voor de reacties. Groet, Nico
Gast Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Neen de Kernel is gecompileerd met coprocessor. Zal dus helaas niet gaan. Avensis
Gast Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Is er misschien een kernel voorhanden die geconfigureerd is voor een 486SX??
Gast Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Niet dat ik weet.Ben trouwens bang dat je PC dan niet snel genoeg meer is dat RSA algo vereist nogal wat. Heb je verstand van Linux dan kan ik je mischien helpen. Avensis
Gast Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Nieuwe versie is inmiddels beschikbaar op de gebruikelijke sites waarmee het mogelijk is de boel op een 386sx te draaien.. Succes..
Gast Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 @bammetje, Dat is heel mooi. Ik wou net die oude 486SX in de kliko gooien, oefff!. Trouwens, kun je iets concreter zijn voor wat betreft de 'bekende sites'. Ik kan de EMU voor de 386/486SX tot op heden nergens vinden. Desnoods even via PM. Alvast heel erg bedankt. Groet, Nico
Gast Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 Heb je al bij satelliet boer gekeken? Die heeft volgens mij ook een heet meel adres. Avensis
Gast Geplaatst: 14 januari 2003 Geplaatst: 14 januari 2003 Avensis, Sorry hoor, maar je reply is wel heel kriptisch. Ik kan hier geen goede URL uithalen. Kun je misschien iets duidelijker zijn? Bedankt Ronnus
Victor Geplaatst: 14 januari 2003 Geplaatst: 14 januari 2003 ik heb hem zelf niet maar heb hem ergens ooit wel gezien. Probeer te zoeken naar: LCESX.IMG Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Gast Geplaatst: 14 januari 2003 Geplaatst: 14 januari 2003 Ronnus, Mister Bean voor wie dit bericht bedoeld was begrijpt het denk ik heel goed. Voor zover ik weet is er nu een ConaxEmu voor een 486SX. Maar ik check het nog even. Heren kijk in je PM of E-mail. Avensis
Gast Geplaatst: 15 januari 2003 Geplaatst: 15 januari 2003 Zijn jullie beide nu geholpen of is er nog een wens? Avensis
Littlesat Geplaatst: 17 januari 2003 Geplaatst: 17 januari 2003 Avansis, Ik heb ook nog ergens een antieke laptopje liggen zonder co-porcessor. Is het mogelijk dat je mij ook een PMettje kunt geven??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Geplaatst: 17 januari 2003 Geplaatst: 17 januari 2003 kan het ook gebeuren dat conax op een 6in1 gezet zal worden?? of zal je het altijd met een laptop erbij moeten doen??
Gast Geplaatst: 17 januari 2003 Geplaatst: 17 januari 2003 Citaat: kan het ook gebeuren dat conax op een 6in1 gezet zal worden?? of zal je het altijd met een laptop erbij moeten doen?? Conax op een 6in1 is mischien mogelijk met de nieuwe AVR van Atmel. Die heeft een hele snelle processor. Of het nog de moeite loont ivm overgang naar de 2 versie wie weet. Avensis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen