Gast Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 bij het kijken naar de tabbladen staan er twee tabbladen tussen met default 1 en 2 , voor wat dienen deze dan ribbetje
FredjeV Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Hier kan je zelf een provider invoegen. (evenzo op de andere tabbladen, de naam staat er gewoon er identificatie). Fred Rebox RE8500 V2.11.34
Gast Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 waar kan je dan de informatie vinden zoals hexmaster,hexserial enz ribbetje
FredjeV Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Ja waar vind je die? Op het net (vragen om files en keys is niet toegestaan dus ik neem maar aan dat je bedoeld hoe die verkregen worden) Op een origineel abo zitten deze gegevens op de kaart verstopt. Sommige key-sites worden ze nog wel eens aangeboden maar meestal werken deze maar even of zelfs helemaal niet. Fred Rebox RE8500 V2.11.34
Gast Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 oh sorry het was niet mijn bedoeling , zal de volgende keer beter opletten wat ik vraag ribbetje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen