Gast Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 hallo ik heb 2 vragen. Ik heb een Hyundai 1000IR met de maart patch,kan ik daar bij de premiere kanalen op een of andere manier de films in de orginele taal beluisteren En als ik nieuwe zenders toe wil voegen kan ik dan de ontvanger laten zoeken op alleen nieuwe kanalen zodat de kanalen die er nu in staan gewoon op zijn plaats blijven want handmatig een frequentie invoeren lukt nog niet erg goed. Ik kijk alleen via astra dus als iemand een up to date zenderlijst voor me heeft houd ik me uiteraard aanbevolen alvast bedankt voor jullie reacties Fujimo
Gast Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 nog even want ik probeer handmatig hallmark toe te voegen maar ik doe iets fout maar weet niet wat. ik vul in 12344 H = tp freq H = polarisatie 27500 = symbolrate 167 = vpid 108 = apid ?? = pcr pid dus bij die laatste weet ik het niet
Regi Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 1. orig. taal kun je veranderen via de audio knop op de ab, maar alleen als die ook meegezonden word. Als je op de audio knop drukt kun je dat zien. er staat dan 1 van 2 of 1 van 3, in plaats van 1 van 1. 2. je kunt een transponder scan maken van bevoorbeld 12.344 H een dan zet hij de zenders die hij nog niet had achter in de lijst neer
Gast Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 he bedankt regie ik ben eruit voor wat de taal betreft maar die transponderscan lukt ook wel maar handmatig toevoegen nog niet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen