Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo ik heb 2 vragen.

Ik heb een Hyundai 1000IR met de maart patch,kan ik daar bij de premiere kanalen op een of andere manier de films in de orginele taal beluisteren

En als ik nieuwe zenders toe wil voegen kan ik dan de ontvanger laten zoeken op alleen nieuwe kanalen zodat de kanalen die er nu in staan gewoon op zijn plaats blijven want handmatig een frequentie invoeren lukt nog niet erg goed.

Ik kijk alleen via astra dus als iemand een up to date zenderlijst voor me heeft houd ik me uiteraard aanbevolen

alvast bedankt voor jullie reacties

Fujimo

Geplaatst:

nog even want ik probeer handmatig hallmark toe te voegen maar ik doe iets fout maar weet niet wat.

ik vul in

12344 H = tp freq

H = polarisatie

27500 = symbolrate

167 = vpid

108 = apid

?? = pcr pid

dus bij die laatste weet ik het niet

Geplaatst:

1. orig. taal kun je veranderen via de audio knop op de ab, maar alleen als die ook meegezonden word. Als je op de audio knop drukt kun je dat zien. er staat dan 1 van 2 of 1 van 3, in plaats van 1 van 1.

2. je kunt een transponder scan maken van bevoorbeld 12.344 H een dan zet hij de zenders die hij nog niet had achter in de lijst neer

Geplaatst:

he bedankt regie ik ben eruit voor wat de taal betreft maar die transponderscan lukt ook wel maar handmatig toevoegen nog niet

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen