alejandro Geplaatst: 13 januari 2003 Geplaatst: 13 januari 2003 ik heb hier een atmega163+24c256 kaart liggen, kan ik die mbv mijn mastera2 proggen? in ***geen-reclame*** zie ik alleen tabblad atmega161. of heb ik hem ''te snel'' gekocht? alejandro edit: ik typ sneller dan ik search. excuus hiervoor please kill topic. Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Geplaatst: 14 januari 2003 Geplaatst: 14 januari 2003 volgens mijn kunt u het allen met USB Infinity programmer prog..
Duwgati Geplaatst: 14 januari 2003 Geplaatst: 14 januari 2003 Met MasterBurner kun je 'm programmeren. Wel MB installeren voor gebruik met de MasterCRD-1 anders werkt het niet.
Gast Geplaatst: 26 januari 2003 Geplaatst: 26 januari 2003 Ik heb hier een aantal files gevonden voor deze kaart .. nu aleen de vraag ...het is een flash file voor premiere is er nu bij deze flash niet een normale eprom te gebruiken zo dat hij kan werken met sxfun files ? of moet dan de hele flash aangepast worden op nieuw ?
Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 ja ik heb ook een aantal files gevonden maar de eeprom is leeg.heeft er al iemand een draaiend gekregen.graag enige info of pm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen