Ga naar inhoud

[Strong 8000] STR8000MC2003FX nieuwe keys inbrengen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mijn schotel op de Hispasat staan en heb net de nieuwe keys voor Viasat en Cabo met de afstandbediening ingebracht en het werkt.

Met het programma van Keysonline van Didier kun je die code genereren. In het menu ben ik naar "lock & remote codes" gegaan, daarna naar Multicam remote codes. Met de afstandsbediening heb ik daarna de gegenereerde code ingetikt en ik had de palco's en playboy weer op mijn beeld. Het valt mij op dat de eerste getallen (20)daarna de provider (4901)dan 01 of 00 + de code ingebracht moet worden. Ik heb dit ook geprobeert voor voor b.v. 0019 maar dat werkt niet. Ik hoop dat er iemand achterkomt hoe dit voor de Seca providers gaat werken.

HJM2

Geplaatst:

zitten die wel op de Hispasat, of heb je ook een kop op de astra staan.

trouwens die palco kanalen is daar nog iets zinnings (in het engels graag) te zien, laat dat eens weten

gr.

Shimai

Geplaatst:

Ja op de Hispasat Palco kanalen kun je ook in het engels omzetten. Vandaag is er weer een key verlopen, ik heb deze code (204901015C4544C1DE029099) via de afstandsbediening erin gezet en het werkt weer.

HJM2

Geplaatst:

Hi allemaal,

Ik heb geprobeerd voor prem*re direkt via een remote key up te daten maar helaas zonder resultaat. Ik weet ook niet precies hoe het werkt. Ik dacht dat de key als volgt is opgebouwd:

40 + providerID + Key + 00 + code

voorbeeld voor een premiere opdate zou dan zijn:

40 + 07 + 02 + 00 + 0A8DBAFDDAC5F432

Doe ik iets fout ik weet het echt niet... Ik gebruik multicam edit 3.1g hier voer ik de key in en geeft dan de remote code zoals hierboven aangegeven.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen