Gast Geplaatst: 14 januari 2003 Geplaatst: 14 januari 2003 Heb net een Hyundai 825 met een MM 1.09. Om de haverklap (zo bijna elke minuut) krijg ik een korte crash/freeze en gaat ie weer verder. Soms komt de melding Pentacrypt naar voren en insert card. Moet dan echt channel switchen. Lijkt erg veel op de meldingen die ik hier elders zie, maar dit vind ik wel erg frequent. Zeker aangezien de meeste gebruikers op dit board 1.09 gebruiken en allemaal tevreden lijken (???). Nou ik weet niet hoe jullie kijken met de MM maar ik vind het maar een lastig. Is dit probleem nu gewoon oplosbaar met Tetracrypt 10. Waarom zitten jullie dan nog allemaal op 1.09 Penta? Is er iemand in A'dam die dat ding kan proggen? gr Buizer
Gast Geplaatst: 15 januari 2003 Geplaatst: 15 januari 2003 Tetra is in dit opzicht stabieler dan de penta109, maar ik gebruik nu de penta200, (ook al zijn er die zeggen dat deze fake is) draait als een trein en absoluut geen freezes meer gehad. Als je mij via pm je meel adres stuurt kan ik hem naar je toe meelen en dan moet je die maar uitproberen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen