Gast Geplaatst: 15 januari 2003 Geplaatst: 15 januari 2003 Ik heb gisteren mijn VP 20 binnen gekregen en nou probeer ik daar gisteren dus mijn Fun4 card weer mee te beschrijven, maar ik loop op probleem tegen probleem. Dat wil zeggen ik krijg mijn eeprom niet op de kaart. Ik zou te weinig parameters hebben aangegeven is dit een bekend probleem???
FredjeV Geplaatst: 15 januari 2003 Geplaatst: 15 januari 2003 Ik draai ook met de VP20 en doe dit met ***geen-reclame*** (eenmalig) en ISVEdit (vor het bijwerjken). Met PicBinEdit kreeg ik ook rare meldingen welliswaar onder XP. FredjeV Rebox RE8500 V2.11.34
Gast Geplaatst: 15 januari 2003 Geplaatst: 15 januari 2003 Ja dat heb ik dus ook met XP, dan ga ik maar eens wat anders proberen. Het is wel kloten, want PicBined schreef lekker snel...
FredjeV Geplaatst: 15 januari 2003 Geplaatst: 15 januari 2003 ISVEdit is ook loeisnel.. Je schrijft alleen de eeprom. sterke je kan per key aangeven of deze naar de kaart moet, en hoeft dus niet telkens de volledige eeprom te schrijven. Rebox RE8500 V2.11.34
Duwgati Geplaatst: 15 januari 2003 Geplaatst: 15 januari 2003 Gebruik je XP of XP-Pro? Ik werk hier o.a. met XP-Pro en ik heb geen problemen met Picbined. Maar ISVedit is wel eenvoudiger en minstens even snel, dus een prima alternatief voor X-in-1 files.
Gast Geplaatst: 17 januari 2003 Geplaatst: 17 januari 2003 Ik gebruik XP-pro en ik kan gewoon geen contact met mijn VP20 krijgen via PicBined, maar ik ga ISVEdit wel ff proberen, bedankt in ieder geval... @Duwgati Maar jij weet dus ook niet wat dat met die parameters zou moeten zijn???
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen