Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

nadat ik gisteren aan het spelen ben geweest met wb heb ik nu het volgende probleem.het ledje van mijn season interface.blijft branden en mijn gepatchye humax gooit de season eruit of zegt ongeldige kaart.wb reageert nietmeer ik kan hem wel aan en uit zetten door op connect te duwen maar tevergeefs hij doet niets meer.het probleem heeft zich wel voorgedaan toen ik een key had veranderd in de viacess providers.iemand dit al of ook meegemaakt?

Geplaatst:

ben er nog altijd mee bezig,helaas nadat ik alles heb gewist had en wb opnieuw meerdere malen had geinstaleerd geen resultaat.

daarna kreeg ik het idee om mijn strog 8000 uit de kast te halen en die aan te sluiten en zo via de mediaguard te zien als hij iets deed en ook hier bleef het ledje op mijn season branden.

nadat ik weer alles had afgekopeld sloot ik de humax weer aan en stak ik de season op mijn ingebouwde irdetocam ik duwde op connect en zette de humax aan op ned1 en pats opeens beeld op ned1 en mijn signature was ok, ik ging op ned 2 en nu was de signature ook ok maar ik had geen beeld, idem voor premiere en stream.duw ik de strong uit dan weer aan dan kreeg ik beeld en na 1 a 2 min weer zwart beeld.wat kan ik nog doen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen