Gast Geplaatst: 25 januari 2003 Geplaatst: 25 januari 2003 Ik weet dat het een uitgekauwd onderwerp is, maar het is mij nog steeds niet gelukt om met de instructies van Victor en Iceman de TV97c file aan de praat te krijgen. Voor zover ik kan overzien heb ik alles gedaan wat zou moeten, maar het heeft nog steeds zwart beeld als resultaat. Ik heb de file aangepast d.m.v. notepad en voorzien van de juiste Boxkey, IRD etc.. en gebakken met ***geen-reclame***. Tevens heb ik de keys meegebakken om direct beeld te krijgen. Ik heb een FortecStar 6000, met een embedded UCAS (Penta 1.09) en draaibaar VBOX 2. Volgens mij moet het met deze combinatie toch lukken?? Kan iemand mij helpen aan een werkende file waardoor ik dan eindelijk achter kan komen wat ik fout doe. Ik heb de forum al afgezocht naar mogelijke fouten en heb helaas niets kunnen vinden wat van toepassing zou kunnen zijn. Groetjes Boefie.
Gast Geplaatst: 25 januari 2003 Geplaatst: 25 januari 2003 Mijn email adres is trouwens : hm2000nl@hotmail.com Thnx alvast
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen