kbijl Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 LS, wie kan me helpen ? de card van canal+ staat de datum (geldigheidsdatum?) nu is hij aangemeld in oktober 2002, en toen heeft de kaart gewerkt (de nederlandsekanalen , dus geen canal rood+blauw) toen ik via een collega zijn ontvanger in november de kaart wilde laten updaten in zijn ontvanger werkte dat niet, toen is in december 2002 de satelliet onvanger geplaatst , incl de schotel+diseq, en de installateur heeft toen via een 0800 nummer de kaart weer aangemeld bij canal + , maar einde december werkte de kaart wederom niet. Nu heb ik wel een canal+ kabel abo tevens heeft men wel de kosten voor de card (15 euro volgens mij) tegelijk met de kosten voor het kabel abo afgeschreven. Nu werkt mijn kaart dus niet (geen nederlandsekanalen) wie weet er de oplossing, want iedere keer naar canal+ bellen op een 0900 nummer is ook wel erg duur ! bedankt voor de hulp ! Dreambox 7020 Gemini 4.20
Gast Geplaatst: 27 januari 2003 Geplaatst: 27 januari 2003 Hmm, volgens magictrance zou dit moeten werken: <knip> Topfield TF3000CIpro Magic Module 1.2 Pentacrypt 1.08 Deze combinatie werk prima, met funkaart, maar ook de originele C+ kaart werkt. Na verwijderen van funcard en terug inbrengen dient men de ontvanger off/on te zetten Irdeto ( ? ) Seca ( ok ) Funkaart ( ok ) <knip> Let wel penta 1.08 Verder nog, er zijn problemen bekend van de werking van penta 1.09 en oudere orginele kaarten(4.0-4.1) het proggen van tetra in de cam is de oplossing hiervoor. Heb zelf ook update probleempjes, komt soms 3 dagen later pas binnen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen