Gast Geplaatst: 28 januari 2003 Geplaatst: 28 januari 2003 soory dat ik dit vraag. ik heb op het forum gelezen dat seca 2 nog niet gekraakt is, maar op up/down pagina van duck zijn er veel files die zeggen dat je nu seca 2 kunt zien, zoals de italiaanse zenders tele+ en kiosq. Mijn vraag is nu als ik deze files zou proberen ik een virus of iets dergelijks op mijn pc krijg? Als deze files niet werken, om welke reden worden ze dan aangeboden? Alvast bedankt!
Humax_Satelliet Geplaatst: 28 januari 2003 Geplaatst: 28 januari 2003 Hallo spookje74, meestal is er een bestand aanwezig die eindigt op .exe dat is een bestand die je internet browser configureerd voor het inbellen op een ander internetadres dan jou provider, het inbellen op dat adres gaat meestal gepaard met een telefoon- nummer waarvoor je per minuut moet betalen (bijv. € 0,70 pm. Dus voor deze mensen is het alleen maar proberen iedereen zoveel mogelijk dat nummer te laten gebruiken zodat zij er beter van worden. En natuurlijk moet je ook oppassen voor het meesturen van een virus in de bestanden of een trojan zodat ze op jou computer kunnen kijken of zelfs van alles kunnen gaan doen via jou computer. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is voor iedereen. Dus laten we wachten op het goede bericht via dit bord van de moderators. Groetjes Boeiski 1x VU+ Solo 4K, 1x XTrend ET8000, 1x CT ET9000 Open PLI 4.0 - Max Plus 2100S - Max Digital 220S - Skystar II - Triax 88 Multirail 13 - 19,2 - 23,5 - 28,2 oost, 4x Alps quad LNB, Triax 88 cm schotel - 1x Moteck 2100s Rotor - Cas Interface 3 - 2x Diablo Cam Light
ricow Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 er staat bovenaan de uploadpagina ook niet voor niets een lijst met betrouwbare namen van posters. groeten, ricow Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.
Gast Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 Heb inderdaad het een en ander gelezen over zulk soort grapjes. Is er eigenlijk een verdidiging tegen 0m hoge internet kosten te voorkomen. Zit zo'n eventuele bescheriming in een standaard virus scanner (en in n*rt*n systemw*rks??)
©TheMenk© Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 gewoon je gezond verstand gebruiken en af en toe je inbelnummer controleren. Zeker nooit zomaar wat downloaden en installeren/runnen(met name iets met secaII in de naam). Virusscanners zijn hulptools, en zeker geen beveiliging tegen dit soort grappen. gr TheMenk
Gast Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 Die exe zal 99 vd 100 keer vragen in welk land je woont op dat moment afbreken en er wordt geen dialer geinstalleerd. Nog beter is gewoon iets metde extentie exe niet downloaden. Avensis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen