Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 elke maand met de wisel van de seca keys heb ik hetzelfde prob ik edit me eeprom met picbin met de nieuwe keys , maar daarna stop ik de kaart in me deco en doet geen enkel seca kanaal het, dit is nu al meerdere maanden zo en toch zijn het de goeie keys dit gebeurt meestal vanaf de dag dat er nieuwe keys komen tot een week verder dan opeens kan ik wel weer kijken wie o wie kan me helpebn bvd gr miguel
Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 Hallo, Ik weet niet of je veel kennis hebt over hetgeen wat je aan het doen bent als hobby. Maar het is nu eenmaal zo dat vanaf het moment dat nieuwe keys er zijn/doorgegeven worden, de oude meestal nog een tijdje gebruikt worden. Zoek het eens in de positie van je keys. Wil je nog wel wat meer uitleggen, maar zoals ik al schreef, laat even iets meer horen hoe je e.a. aanpakt .. groet.
Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 ik geloof het allemaal graag maar eind van d maand viel me beeld weg en daarna dus de nieuwe keys gedaan en nog hetzelfde resultaat..
Gast Geplaatst: 29 januari 2003 Geplaatst: 29 januari 2003 Welke installatie gebruik je ? groet fluister
Gast Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 nokia9800mm ma1.3 met funcam5.1 en fun4 +nieuwe keys ..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen