Gast Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 Graag had ik eens een klaar beeld gekregen van hoe je de chids moet gebruiken in plainkeysfriends. op c+nl bijvoorbeeld lukt het mij met key04 en met chid:FFF3ende juiste sleuteltjes beeld te krijgen. maar voor de commerciéle kanalen gaat het mis. ge hebt key 02,04,06,08,0Aen0010.En ge hebt keys 02 met chids FFFE FFFO enFFEE en volgens DUWGATI moogt ge geen 2maal dezelfde key gebruiken in dit geval 02. en met 06 08 0A 0010 welke chids zijn dan de juiste??? Ik weet het gaat anders ook maar met een gold of een fun maar het is mij louter te doen om iets bij te leren mischien weet onze vriend duwgati een woordje meer daarover te vertellen!! met een vriendelijke groet laika2
Gast Geplaatst: 30 januari 2003 Geplaatst: 30 januari 2003 Ok ik neem aan dat je een programmer hebt. Download eens het programma Isvedit. Hier laad je de eeprom file in van een 6in1 file, vervolgens ga je naar Editor en selekteert b.v. Canal Digital. Bestudeer dan de gegevens zoals die op je scherm komen enje wordt een stuk wijzer. Avensis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen