Ga naar inhoud


NTSC DVD -> PAL DVD


Gast

Aanbevolen berichten


je zegt dat het om de vob files gaat.

die files zijn gewoon mpeg2 files.

en als je die hebt gaat het dus niet over een rip.

mpeg2 files zijn te converteren van ntsc naar pal en andersom. tmpgenc doet dat bijvoorbeeld.

 

alleen begrijp ik uit je vraag niet helemaal wat je wilt.

je wil niet naar mpg en of avi.

 

Onno

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een originele dvd geript met "DVD Decrypter" dus nu heb ik een copy van een dvd op mijn hdd staan, maar die dvd is dus NTSC. Nu wil ik deze om zetten naar PAL om hem vervolgens weer op een DVD te branden, zodat ik hem kan afspelen op een standalone dvd speler die geen ntsc ondersteund.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je geen multibrand video, of tv ?, met name nieuwere video' kunnen via av ntsc signaal vervolgens weer doorsturen naar pal, dus dan heb je weer kleur op je tv en hoef je verder niets te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi clim, heb je dat dan wel eens geprobeerd dan? Heb hier hetzelfde probleem met NTSC satellietkanalen, en mijn TV is alleen PAL.

 

Ik heb het signaal geprobeerd via de scart langs mijn videorecorder te leiden (die NTSC banden kan weergeven via de scart op een PAL tv) maar het beeld bleeft zwart/wit.

 

Ik zou er wel wat voor over hebben als het zou lukken, heb zelfs al gedacht om de recorder open te schroeven en het signaal ergens voor de NTSC naar PAL chip in te prikken.

 

Als je nog ideën hebt dan graag.

 

Groeten,

 

D. Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...