Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij helpen??

Ik ben al een half jaar in het bezit van een MM heb ook een programmer, en vroeger lade ik 1.07 erin en dan moest ik om de week of 2 weken opnieuw 1.07 erin laden, maar toen heb ik ongeveer 2 maanden geleden 1.09 geladen en dat is die 2 maanden goed gegaan, maar toen moest ik weer eens opnieuw laden want hij stond in dreamload en ik heb 1.09 geladen, en nu bevriest na ongeveer 1 a 2 minuten het beeld en dat steeds om de 20 seconden ongeveer of soms wel sneller, wat is hier de oorzaak van?? en als ik weer 1.07 laad wat niet makkelijk is want de 1.09 versie is harnekkig in het geheugen aanwezig van de MM. Na 3 keer zonder kaart in en uit de ontvanger lukt het soms om 1.07 te laden maar dan kijk ik naar chili via sirius 2 en als ik dan naar canal + wil of naar sbs6 ofzo dan springt hij spontaan op dreamload. Is mijn MM defect of is er wat anders aan de hand ?? hij heeft het altijd goed gedaan.

Dit zijn mijn gegevens:

MM 1.02

Ontvanger: interstar 8004

Marc.

Geplaatst:

Hoi Marc 39,

Citaat:
MM 1.02

Ontvanger: interstar 8004

Ikzelf ben in bezit van Interstar 8005 en mm 1.03 met penta 1.09. Ik heb op dit moment nog geen problemen ermee gehad. Let er wel op dat je bij de interstar af en toe de mm eruit moet halen en dan weer erin moet zetten. kijk dan in je cam menu en zie daar. Hij doet het weer. Ik krijg ook af en toe de melding [color:"red"] dream load [/color] terwijl de penta 1.09 niet gewist is. Dan laat ik de reciever aan en haal de mm eruit en stop hem er dan weer in en geen problemen meer.

Doe nu als volgd. Ga naar je cam menu en kies dan voor de penta 1.09 en kies dan ( optie 3 ) prepare for loading en kies dan (optie 2) yes ... en daarna gewoon weer met je progger de nieuwe software ( penta 1.09 ) erin laden en klaar ben je.

[color:"blue"] Gegroet TazzMania [/color]

Geplaatst:

Ik had begrepen dat je de cam er nooit uit mag halen met de ontvanger aan.

Dit i.v.m. beschadigen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen