streamtype Geplaatst: 9 februari 2003 Geplaatst: 9 februari 2003 Op verschillende plaatsen kom ik de file PENTA200.ZIP tegen. (Global Village upload center en satnet bijvoorbeeld) Op Magictrance zie ik hier nog geen informatie over. Weet iemand of dit een officiele Penta versie is of een fake versie? Stream_type Het onderstaande komt uit de bijgesloten Readme file: PentaCrypt 2.00 Supported in this version: Irdeto Irdeto II SECA SECA II NAGRA VIACCESS VIACCESS II x-in-1 Fun (Seca Irdeto Beta Viaccess Nagra) New in this version - Fixed the "return to dreamload" problem once and for all I hope - Fixed problem freezes have fun! Ushtar
Gast Geplaatst: 9 februari 2003 Geplaatst: 9 februari 2003 is fake. Was hier een paar weken terug al ter sprake. Het is gewoon penta 1.0. groeten Hicham
Gast Geplaatst: 9 februari 2003 Geplaatst: 9 februari 2003 het is fake 100%...maar ik moet het zeggen het werkt wel goed
Gast Geplaatst: 9 februari 2003 Geplaatst: 9 februari 2003 dat heeft waarschijnlijk met de datum te maken. Deze is anders dan bij penta1.09. Als je problemen hebt met freezing met penta 1.09 kan je naar de site van magictrance gaan. Daar staat de oplossing onder 'nieuws'. groeten Hicham
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen