Gast Geplaatst: 10 februari 2003 Geplaatst: 10 februari 2003 Bij mij blijft de eerste 5 minuten van elke Ticket film op zwart. Ik zie nog het aftellen voor aanvang, dan gaat het beeld op zwart om na +/- 5 minuten weer terug te komen. Heeft iedereen dit of is het een Hyundai 1000IR probleem (zou niet het eerste zijn)? Maakt niet uit welke keys ik gebruik. Ersc
DirkHezius Geplaatst: 10 februari 2003 Geplaatst: 10 februari 2003 Ticket heeft wel vanaf vandaag een nieuwe OA key in gebruik ! -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
crazymans Geplaatst: 11 februari 2003 Geplaatst: 11 februari 2003 Hoe vaak veranderen die keys eigenlijk bij ticket? ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
DirkHezius Geplaatst: 11 februari 2003 Geplaatst: 11 februari 2003 Niet zo vaak als bij Stream (bijna dagelijks) maar toch regelmatig , geen probleem echter als je met Downloader werkt . Elke dag even checken en aanpassing maken in Multicamkey ! -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Gast Geplaatst: 11 februari 2003 Geplaatst: 11 februari 2003 Dat downloaden is voor dvb kaarten neem ik aan?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen