Gast Geplaatst: 11 februari 2003 Geplaatst: 11 februari 2003 ik probeer al een tijd deze zelf te editen. maar wat zijn de juiste instelling voor picbined 154e. krijg het zelf niet voor elkaar eerst gebruikte ik multcam edit maar die kan hem niet openen krijg dan een leeg beeld te zien groeten cauli
DirkHezius Geplaatst: 11 februari 2003 Geplaatst: 11 februari 2003 Hoi, dit editen kan gewoon in picbined 1.54 je moet echter wel een ini file hebben hiervoor (sx-6in1 ini file) dit filetje zit meestal bij de Emtec 6 in 1 files meegeleverd. om Picbined te gebruiken zie de site van Duwgati ! Het zou trouwens best eens zo kunnen zijn dat in de softwaresectie van Duwgati Picbined staat met deze ini file erbij ! Ik zou zeggen kijk even na ! -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Gast Geplaatst: 12 februari 2003 Geplaatst: 12 februari 2003 bedankt voor de reactie ik wist niet dat ik de ini file in picbined moest zetten achteraf dacht ik bij me zelf logisch maar ja je moet er net even aan denken toch bedankt groeten cauli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen