Ga naar inhoud


target


Aanbevolen berichten


Heb ook zo'n kaart gehad maar was er niet onder de indruk van.De ci interface daar werkte mijn aston 1.05 niet in met orgineel canal+ kaartje en de freecam had hij ook geen zin in...Wat ik had was een duits merk kaartje en naderhand heb ik de software van twinhan(is dezelfde kaart) en die werkte ook niet.... Kijk maar eens na de foto die op die link staat. Het antenne kabeltje wat ertussen zit is zo dun dat ik tussen 10 en 15% verlies had op de mtv transponder....Ik had daar een "Dikke grijze " kabel ertussen gezet voor wat beter signaal...verder wat mij stoorde was die verschrikkelijke intervideo windvb....Heb ook nog zo'n pinaccle pctvsat gehad ...was ook niks....Een leuke lowcost kaart is de Technisat Skystar 2(ongeveer voor 60€ in duitsland gekocht)die werkt echt wel oke met diverse dvb programma's. Heeft alleen geen ci interface(heb zelf een P4 1700 celeron daarvoor staan maar werkt al vanaf een PIII 750)Maar die target raad ik PERSOONLIJK af..Ik weet niet of er iemand nog ervaring en/of goede software voor heeft dat deze kaart wel perfect zou gaan werken. Daar houd ik me ook voor aanbevolen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu al ongeveer een tweetal maanden zo'n kaart van target in gebruik, en ben er zeer tevreden over.

Interne cam werkte in 't begin ook niet ,maar dat lag aan het niet installeren van de meegeleverde patch(1.4 of zoiets).

Maar wat eigenlijk veel leuker is,is dat dit kaartje(eigenlijk een twinhan cloon) uitstekend werkt met EzDvb.

Wat nog leuker is: Er komt steeds meer software uit die deze kaart ondersteund ! (allen maken ze gebruik van softcam's)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij mij kan ik niet eens de driver installeren, hij gooit mij pc gewoon vast.

Na vele malen probeeren, geen resultaat.

Ik heb zelf mijn hele pc geformatteerd, omdat ik dacht dat het aan windows lag.

Drivers die meegeleveerd waren op cd werken niet onder windows xp.

 

Heb een pentium4 2.5ghz met 512mb ram. en hd120gig.

Moet toch makkelijk kunnen?

 

Dus heb dat ding vanmorgen terug gestuurd.

Ga een andere kopen die xp compatible is.

 

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...