Gast Geplaatst: 14 februari 2003 Geplaatst: 14 februari 2003 Hallo allemaal, Ik ben ff in de twijfel gezet met alle verhalen die ik lees over de penta 1.10 Moet de Xtreme en de DigiX nou ook omgebouwd worden om de penta te kunnen laten werken of is het voorlopig nog niet mogelijk met de ucas machine de nieuwe penta te draaien? Ik ben ff de draad kwijt... Tnxie alvast..
marco3key Geplaatst: 14 februari 2003 Geplaatst: 14 februari 2003 Als je kijkt op de satn**rds site dan zie je dat de penta 1.10 truuk ook voor deze machine op gaat alleen zou ik maar even wachten met de soldeertrick wie weet komt er voor onze module ook een 1.10 versie uit. Deze is ten eerste maar een beta versie en om mijn machine te slopen voor aleen conax vind ik persoonlijk op dit moment niet echt de moeite waard voor onze mooie hobby....Maar ok het werkt wel volgens antwoorden op de satn**rds site... Groetjes marco
Gast Geplaatst: 16 februari 2003 Geplaatst: 16 februari 2003 ik heb het gedaan met een klein ijzerdraadje... niks te solderen.... alles gaat open alleen de kiosken niet... daar zullen ze nog wel aan werken... mupsje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen