janhendrik Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 @ Bigfoot Bedankt voor de reaktie, alleen waar kan ik die blaadjes vinden, en welke blaadjes zijn dat dan. Ik lees alle satbladen in nederlands en engels, maar of ik lees er overheen, danwel mijn russische is niet goed genoeg ;-)). Eigenlijk gaat het erom dat ik voor een aardige russische damen een schoteltje wil plaatsen, en nu aan het uitzoeken ben wat de mogelijkheden zijn voor haar. Vandaar dus al die vragen. . Uitgeschoteld door de verhuizing......
DaNopster Geplaatst: 24 maart 2003 Geplaatst: 24 maart 2003 Op de diverse russisch-nederlandse sites staan ook vaak aanbiedingen danwel links naar de diverse aanbieders. Daarnaast kun je natuurlijk de diverse sites van de providers zelf proberen (via lyngsat kom je ook een heel eind en die dame(s) van je kunnen vast wel russisch). Verder is het abonneren ook nog mogelijk bij een eerst volgende bezoek aan de voormalige oostbloklanden (of via onze directe oosterburen). Overigens zijn een aantal kanalen FTA. Suc7, DaNopster Kijkend naar o.a. russische zenders met echostar 3600, Triax 1.1mtr draaibaar We have two ears and one mouth so that we can listen twice as much as we speak.
janhendrik Geplaatst: 24 maart 2003 Geplaatst: 24 maart 2003 @ DaNopster Bedankt voor de info. Heb nooit gedacht aan lyngsat had ik natuurlijk moeten weten! Ga verder aan de slag voor deze dame. Nogmaals bedankt. Janhendrik.... Uitgeschoteld door de verhuizing......
Bigfoot Geplaatst: 28 maart 2003 Geplaatst: 28 maart 2003 Janhendrik, De advertenties staan in Russische krantejes die hier verkocht worden, bijv. Rus.nl Je kunt die dame natuurlijk ook een zelfgeprutst kaartje aanbieden....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen