Gast Geplaatst: 23 februari 2003 Geplaatst: 23 februari 2003 Mijn Magic Module heeft problemen als deze warm wordt. Dan gaat hij konstant initialiseren als er een kaart inzit. pak ik de kaart eruit dan is er geen probleem.
Gast Geplaatst: 23 februari 2003 Geplaatst: 23 februari 2003 Heb je al een andere kaart gebrobeerd?????? Sommige worden erg warm en maken dan geen goed kontakt meer met de MM Suc6,Ray.
Gast Geplaatst: 23 februari 2003 Geplaatst: 23 februari 2003 Heb je de CAM gemodifiseerd ??,kijk het raare is,dat de MM bij mij niet echt heet wordt,dus vind ff uit of het nou de CAM of de kaart is,die zo heet wordt. Alleen dan kun je de oorzaak vinden,ik krijg die melding ook wel eens,maar alleen als ik tussen twee coderingen aan het zappen ben (te snel),maar na de modificatie heb ik daar ook geen last meer van. Ik hoop dat je het oplost!!,Sterkte,Ray.
Gast Geplaatst: 23 februari 2003 Geplaatst: 23 februari 2003 Oke 1 stap verder,stap 2 wordt de kaart of de CAM heet???
Gast Geplaatst: 23 februari 2003 Geplaatst: 23 februari 2003 O,ja nog ff dit na de modificatie heb ik andere files gebruikt,denk dat ik er van uit kan gaan dat je dat ook geprobeerd hebt.
Gast Geplaatst: 23 februari 2003 Geplaatst: 23 februari 2003 Nee niet bijde Mijn CAM wordt zeker niet heet!!,beetje lauw,de kaart echter wel(het chipje wordt wel warm)
Gast Geplaatst: 23 februari 2003 Geplaatst: 23 februari 2003 het is begonnen nadat ik hem in een andere receiver heb gehad. penta ook al vervangen gehad en tetra ook geprobeerd.
Gast Geplaatst: 23 februari 2003 Geplaatst: 23 februari 2003 nou dan wordt ie gewoon goed warm maar niet heet.
Gast Geplaatst: 23 februari 2003 Geplaatst: 23 februari 2003 Dit is echt heel vreemd,zal die andere ontvanger de CAM gemold kunnen hebben????,Stop em is terug in die ander ontvanger,kijk als je de CAM nog kunt proggen is er hoop denk ik.
Gast Geplaatst: 23 februari 2003 Geplaatst: 23 februari 2003 ik kan hem zeker proggen, ik ga eens de modificatie ervan af halen.
Gast Geplaatst: 23 februari 2003 Geplaatst: 23 februari 2003 Goed idee,met litse moet het lukken,hou me op de hoogte,Suk6,Ray.
Gast Geplaatst: 23 februari 2003 Geplaatst: 23 februari 2003 is dat die koperdraad? zo ja hoe kan je dit het beste gebruiken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen