Gast Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 Misschien een domme vraag, maar is het ook mogelijk om met de magic module via een orgineel abbonement tv te kijken. Groeten MAx
bliksem Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 lig aan de software die je er op zet en de ontvanger meld even wat je heb dan krijg je vanzelf andwoord van mij of iemant anders. Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Gast Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 Alvast bedankt voor de reactie Ik heb een hyundai 1000ir ontvanger. Met de originele firmware. En nog geen Magic Module. Ik zit er wel aan te denken om een MM te kopen maar dan moet het wel de originele C+ kaarten kunnen lezen Groeten Max
bliksem Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 kijk even hier volgende keer even zoeken in het forum van je ontvanger http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...true#Post250262 Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Gast Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 Mijn vraag was of ik ook de orginele C+ kaart kan gebruiken met de MM Gr.Max
bliksem Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 stuur even een pm naar 1 van de personen op de boven staande link zij kunnen het weeten. sorry te hard gewerk vandaag (niet goed gelezen) Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Gast Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 In de MM kan je verscheidene softwares proggen, penta tetra etc. Je moet zelf even proberen welke er van die de originele kaart accepteerd, ik heb zelf bv een Humax5300 met MM en penta 1.5 en slikt geen originele kaart van c+, maar waarschijnlijk een andere versie wel weer, ik zou zeggen gewoon ff proberen, het is wel een hele leuke cam om te hebben. Chris
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen