Gast Geplaatst: 5 maart 2003 Geplaatst: 5 maart 2003 Allereerst, ik ben nieuwe in deze wereld dus sorry als het een domme vraag is. Ik heb een strong 8000H met mc2003fx erop. Ik ontvang op de astra vrij veel, ook de 'gewone premieres'. Echter, de erotiek premieres doen het niet. Deze zijn toch net als de gewone ook Betacrypt??
Gast Geplaatst: 5 maart 2003 Geplaatst: 5 maart 2003 Ik zou zeggen ga naar het strong forum en kijk daar of je een antwoord kan vinden op je vraag. Zoniet dan kunnen de experts van het strong forum je misschien wel tekst en uitleg geven. veel suc6 mvg olav12
sretlow Geplaatst: 6 maart 2003 Geplaatst: 6 maart 2003 Premiere direct en premiere ero wisselen wekelijks van keys. Dus waarschijnlijk verkeerde keys. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
FredjeV Geplaatst: 6 maart 2003 Geplaatst: 6 maart 2003 Overigens kan je dit bericht beter in het Irdeto forum stellen omdat Beta onder Irdeto valt. Maar de Direct (film+erotiek) kanalen wisselen zoals gezegd vaak van keys (meestal smaandags) de overige zenders (premiere) doen dit minder vaak en zul je daarom langer kunnen kijken. Fred Rebox RE8500 V2.11.34
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen