Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heren,

Ik ben hier aan het stoeien met autoupdate viaccess (5 Graden oost) ik heb een au file gevonden en deze geprogd, na een 20 min op een ticket kanaal zag ik voor 1 sec beeld en vervolgens ging hij weer op zwart.

(1) Wie kan me vertellen wat hier niet goed gaat ?

(2) Mischien dat ik iets over het hoofd heb gezien ?

(3)Of heb ik perse een blokker hier voor nodig ?

Werkt met nokia9800 en een goldkaart.

mvg

Bruce.

Geplaatst:

Heb ff op die site gekeken maar onder "tab" koderingen en vervolgens viaccess staat nog niets, ja dat hij om informatie vraagt dus hier kom ik ook niet verder mee, en neen, ik heb het nog niet geedit om te kijken of er een MK/PPUA aanwezig is maar ik denk het van wel anders had ik toch nooit naar 20min wachten 1 sec beeld kunnen hebben ?

Maar ik zal intussen eens ff kijken of het aanwezig is, intussen houdt ik me nog steeds aanbevolen voor een e.v.t oplossing ;-)

mvg

Bruce.

Geplaatst:

Een file die geschikt is voor AU betekent dat je codes van een legaal abonneekaartje erin kan laden om hem auto-update te maken. Als je zo'n file op internet vindt, is ie altijd leeg. 1 sec beeld betekent niet dat de codes erin zitten.

Geplaatst:

Voor de viasat tickets dien je tevens de geldige mk05 en mk06 in de issuer te zetten met bijbehorende ua...!!!

enkel mk01/ppua is dus niet genoeg..

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen