Gast Geplaatst: 7 maart 2003 Geplaatst: 7 maart 2003 Wie kan mij vertellen waar ik de boxkey en de ird van mijn sagem kan vinden?
Victor Geplaatst: 7 maart 2003 Geplaatst: 7 maart 2003 Welke sagem heb je ? Ik dacht dat je afhankelijk van het model een nieuwe firmware erop moest zetten, de boxkey en ird aflezen in het menu en vervolgens weer de originele firmware erin of update doen via ota. Deze wijze werkt enkel op sommige modellen, voor andere heb je een jtag nodig. meer weet ik ook niet. Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Gast Geplaatst: 7 maart 2003 Geplaatst: 7 maart 2003 ik heb nog dat oud model de zwarte kast,maar ik heb dus een multipr. en wou dus mijn fun opwaarderen met de au nagra files.alleen ben ik bang dat dan mijn originele kaart het niet meer doet.al je me kan helpen graag.
Victor Geplaatst: 7 maart 2003 Geplaatst: 7 maart 2003 De originele kaart zal het wel blijven doen. Alleen zal je de funkaart niet kunnen gebtuiken zonder BK en IRD. Probeer het eens op een portugees forum te vragen. Het is een bekende cabo ontvanger dus er is wel een oplossing voor. Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Gast Geplaatst: 7 maart 2003 Geplaatst: 7 maart 2003 ik zou het erg op prijs stellen als je de portugese site via pm naar mij mailt. apagaime@hotmail.com Ja tentei tudo e nao consigo ,muito obrigado
Gast Geplaatst: 7 maart 2003 Geplaatst: 7 maart 2003 Ik heb een vraagje sport tv op cabo doet het niet met de rus file 6-1 wat is er fout. legt hij er uit. graag hulp. Groetjes Biloe.
Gast Geplaatst: 8 maart 2003 Geplaatst: 8 maart 2003 ik heb die van mij nog niet geprobeerd ik moet nog eerst erachter komen hoe de boxkey en de ird in het portugees heet om mijn kaart te proberen.
Gast Geplaatst: 10 maart 2003 Geplaatst: 10 maart 2003 Het is gelukt hij werkt weer. Gewoon weer een nieuw settings lijst er op. EN klaar. Probleem opgelost. Bedankt allenmaal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen