Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag allemaal,

Kan er mij iemand zeggen welke programmer het best geschikt is voor een ingebouwde mm te proggen.Ik weet dat er geen merken mogen vernoemd worden op het forum, daarom mag je me altijd een PM geven.

Dank bij voorbaat,

Geplaatst:

Als er slecht één programmer bestaat moeten ze die dan kunnen leveren in de winkel waar ik mijn ontvanger gekocht heb of zijn er hiervoor speciaalzaken ?

Geplaatst:

Een programmer is een groot woord... Het is een "interface" die je in de module stopt en die via een nul-modem kabel aan de PC verbonden is waar je het programma "magicload" hebt staan.

(en de goede handelszaken die dergelijke modules verkopen moeten in principe evneens deze interface op voorraad hebben)

Gerdy

Geplaatst:

Dus als ik het goed begrepen heb, heb je alleen deze interface nodig.Die plug je in een leeg slot.

Je verbind je pc en de ontvanger met een nulmodemkabel.

Je zet je ontvanger op.

Je start de software op je pc ( bv.: penta V...)

En klaar is kees.

Nu, moet je die oude soft niet eerst verwijderen uit je ontvanger of wordt deze overschreven ?

Geplaatst:

Citaat:
Nu, moet je die oude soft niet eerst verwijderen uit je ontvanger of wordt deze overschreven

Jawel, je moet eerst de oude penta of tetra verwijderen voordat je de nieuwe penta versie erin kan doen. Door naar je menu te gaan en te kiezen voor ci ( of cam ) dan kan je de dreamloader starten. Daarna je reciever uit en aan doen en dan kan je de nieuwe soft erin zetten.

[color:"blue"] Gegroet TazzMania [/color]

Geplaatst:
Citaat:
Dus als ik het goed begrepen heb, heb je alleen deze interface nodig.Die plug je in een leeg slot.

IN de ingebouwde module natuurlijk! Niet in "een leeg slot"!

Gerdy

Geplaatst:

Ik heb mijn (imitatie)module in dreamload gezet en daarna weer opgestart met kaart erin. Stond toen gewoon weer op penta 1.05 en werkte gewoon. RaRa. Daarna geprogd met 1.11. Doet het nog steeds.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen