Gast Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 Hallo, Ik heb een Humax F1-Vaci Non Superset met een goldcard en Mastera programmer. Ik heb zo veel files gevonden maar geen werkende files voor de franse zenders en Sirius. Groeten, matofra@hotmail.com
Bigfoot Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 TPS werkt met TPScrypt en daar werkt niet elke ontvanger (zomaar) mee. Check of je wel de laatste keys hebt, met picbinedit kun je dat zien en de file met keys van bijv. satkoos.
Gast Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 Hallo Bigfoot, Bedankt voor de reacties. Ik heb de nieuwe keys gecontroleerd maar dat werkt niet. Welke viaccsess files is het beste voor een Humax F1-Vaci? Groeten, matofra@hotmail.com
Bigfoot Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 Toen ik nog een F1-vaci had gebruikte ik Strsh files op een goldcard. Maar toen had je nog geen TPScrypt en ik keek toen ook geen Sirius kanalen.
Edwin Geplaatst: 20 maart 2003 Geplaatst: 20 maart 2003 De enige franse kanalen die je nog zal kunnen zien zijn deze van AB-sat. Inderdaad, de strch files werken best van al met deze ontvanger. Edwin
Bigfoot Geplaatst: 25 maart 2003 Geplaatst: 25 maart 2003 Hou er wel rekening mee dat je met deze receiver (voor zover nu bekend is) geen Viaccess 2 kan bekijken. Edit: Het kan dus wel met nieuwe firmware!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen