sathopper Geplaatst: 31 maart 2003 Geplaatst: 31 maart 2003 Ik heb nu (ter voorbereiding Seca2) naast mijn MM in het tweede slot van mijn Topfield 4000 een Aston 1.05 module met orginele C+ (Seca1) kaart gezet. Al ik nu aan het zappen ben op Seca kanalen ook al zit er geen kaart in de Aston krijg ik steeds de melding van de Aston dat deze niet kan decoderen totdat de MM + Fun de decodering overneemt. Omwisselen van de modules help niet. Kan het niet zo ingesteld worden dat er bij een gecodeerde seca uitzending niet zo worden ingesteld dat er eerst naar de MM wordt gekeken ???? of moet ik hiermee leren leven ??? --- TOPFIELD PVR 4000 + Magic Module ---
Gast Geplaatst: 31 maart 2003 Geplaatst: 31 maart 2003 Gewoon je seca kaart in de aston, werkt hier probleemloos.
crazymans Geplaatst: 1 april 2003 Geplaatst: 1 april 2003 Nou probleemloos werkt het bij mij toch niet. Ik gebruik netjes de originele C+ kaart in de ASTON naast de Fun in de MM. Regelmatig blijft de blauwe ASTON banner gewoon in beeld staan (soms verdwijnt hij ook vanzelf). Bij de zenders waar je geen ABO op hebt, maar wel met de FUN bijkunt (bv. C+ Blauw NL of C+ France) krijg je gewoon een ASTON banner. Bij opnames is het overigens nog nooit fout gegaan .... De laatste weken krijg ik zelfs af en toe bij rtl4 een banner terwijl je toch van beide cams daarbij mag. ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen