Hemant Geplaatst: 1 april 2003 Geplaatst: 1 april 2003 Hey vrienden, Ik heb een Origineel Irdeto2 kaartje, helaas verlopen iemand enig idee hoe je deze weer kan activeren, ja ik weet het een Abo nemen, wil toch weten of iemand dit voorelkaar heeft gekergen zonder ABO. Mag ook via PM. Thanx ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Gast Geplaatst: 1 april 2003 Geplaatst: 1 april 2003 Ik zou denken, het zelfde als met Irdeto 1 maar dat is zeker te kort door de bocht. Er zal inmiddels toch wel iemand een oplossing hebben hoop ik. Irdeto 2 is al meer dan een jaar actief. Hopelijk horen we er snel over. gr. Geert
Gast Geplaatst: 5 april 2003 Geplaatst: 5 april 2003 mmm, irdeto 2 is naar mijn weten nooit gekraakt ... (spijtig genoeg) Groetjes Pinneke
Cloak Geplaatst: 5 april 2003 Geplaatst: 5 april 2003 Schijnt momenteel een blocker voor te zijn waardoor je onbeperkt kan kijken. Is iig voor Pink+. Heb er geen ervaring mee. Is via Italie te bestellen voor 150 Euro. ****Force 1145S, Triax 88, 2e HH Stab120, can.dig. Apple os leopard****
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen