Ga naar inhoud

[Pioneer] pioneer100 ook te patch en te gebr als humax5400?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kan men een pioneer 100nl2 ook patchen en deze dan gebruiken zoals bijvoorbeeld een humax 5400?? hoeveeel kost mij dit ongeveer en is er iemand uit twente die dat voor mij kan doen?????

Geplaatst:

Wat bedoel je met:

Citaat:
.... en deze dan gebruiken zoals bijvoorbeeld een humax 5400??

Groeten Harry

Geplaatst:

nou dat deze, nadat het gepatched is, ook hetzelfde in staat is te ontvangen als BIJVOORBEELD een humax 5400, dat bedoel ik ermee

groeten svaleras

Geplaatst:

Ik weet niet precies wat een Humax dan kan, maar het zal elkaar niet zoveel ontlopen. Hangt natuurlijk ook van je smartcard en files af.

Antwoord op je andere vragen: Deze sites is bedoeld voor avonturiers. Niet voor mensen die tegen een eenmalige uitgave gratis van alles willen zien. Er zijn diverse sites met stap-voor-stap uitleg hoe je je deco kan aanpassen enzo. En kom je er dan niet uit, staat iedereen voor je klaar om te helpen.

gr.

Ton

DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.

Geplaatst:
Citaat:
Ik weet niet precies wat een Humax dan kan, maar het zal elkaar niet zoveel ontlopen. Hangt natuurlijk ook van je smartcard en files af.
Antwoord op je andere vragen: Deze sites is bedoeld voor avonturiers. Niet voor mensen die tegen een eenmalige uitgave gratis van alles willen zien. Er zijn diverse sites met stap-voor-stap uitleg hoe je je deco kan aanpassen enzo. En kom je er dan niet uit, staat iedereen voor je klaar om te helpen.

gr.

Ton

Tja Ton, ik wil er ook graag bij horen maar moet toch ergens beginnen, en waar kan het beter dan hier. hier leer ik het vak en dan vloei je er automatisch in, alsof jij alles meteen wist, gun een ander ook wat.
Geplaatst:

Dat is dus ook wat ik bedoel; wanneer je de diverse sites bekijkt, zul je zien dt het best wel meevalt, en hoef je het niet gelijk "uit te besteden". En als je het zelf doet steek je er pas echt wat van op. Bijvoorbeeld bij MAD's pioneer site vind je een stap voor stap handleiding. En om mijzelf te citeren "...En kom je er dan niet uit, staat iedereen voor je klaar om te helpen..."

Ik zei dus niet dat ik je niets gun.

Groeten,

Ton

DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen