Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In sommige postings las ik dat er mensen waren die op de loaderkaart van de magic heel zwak het rode lampje zien branden.

Is er ook iemand die dat zwakke rode lampje heeft in combinatie met een topfield4000?

Dit omdat ik de soldeerbrug heb verwijderd maar bang ben dat ik misschien een kleine sluiting heb tussen twee pootjes. Met een loep ziet alles er redelijk uit maar ik meet tussen twee pootjes een kleine sluiting. Misschien hoort dat ook zo. Bij mij dus geen rood zwak lampje maar alleen de tekst initializing in beeld.

Het is een hoop geld wat je waarschijnlijk kwijt bent door dit kl*tegeintje maar ik kan er persoonlijk niet eens zo boos om worden.

Sometimes I win sometimes I lose.

Geplaatst:

Alans

probeer een een keer of tien de stekker erin en eruit te doen.

Dat heeft mij de vorige keer wel geholpen...om hem weer in dreamboot te krijgen..

By the way...ik had ook liever initializing in mijn cam menu ipv not installed.

Want dat is nog een beetje erger...

ander haal de lichtnetstekker er maar uit..en laat de receiver een half uurtje van de spanning af ..en probeer het daarna opnieuw

grtx Afterburner

Geplaatst:

Ik heb geen topfield4000, maar ik heb dit 'zwak rode lampje' in combinatie met mijn arnion 6410 ook nog niet kunnen laten branden. En met de magic loader is verder niets aan de hand.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen