Gast Geplaatst: 2 april 2003 Geplaatst: 2 april 2003 Ik ben maar een leek wat betreft proggen, maar ik wist hoe ik mijn kaartje voor seca 1 moest programeren, met files van het internet. Nu leest ik allerlei ingewikkeldeverhalen waar ik niet veel van begrijp betreffende seca 2. Wordt het straks zo als jullie de codes weten dat een leek gewoon de pic en hex files welke gepubliceerd worden weer op zn kaartje kan zetten, of moet dat met al die ingewikkelde verhalen welke gepubliceerd worden op de site.Bovendien moeten we dan andere aperatuur aanschaffen? Asta la pasta (schijnt gebruikelijk te zijn)
sammieb Geplaatst: 2 april 2003 Geplaatst: 2 april 2003 Nee, dat duurt nog wel even... Maar FTA heb je ook mooie kanalen! dbox2, wat een feest!
spongebob Geplaatst: 2 april 2003 Geplaatst: 2 april 2003 beste medical2, dat wordt gewoon afwachten. Hopelijk wordt het zo eenvoudig, maar misschien wordt het anders. Veel zal afhangen van de compexiteit van de seca2-kaart zelf. maw: het kan vanalles worden: incluis de "onkraakbaarheid" van seca2, het is SKY toch totnogtoe gelukt, hé. dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen