Ga naar inhoud

Ga geen domme dingen doen!!!!!!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het schijnt voor veel mensen toch erg moeilijk te zijn een expert op zijn woorden te geloven:

Citaat:
ga aub geen pinnetjes met elkaar zitten verbinden of spanning op zetten.

5V kan trouwens niet!!!!!dit zijn LV types flash voor 3,3V!!!!!!!

je maakt het alleen erger.

met een stroomstootje kun je de loader niet weer tot leven wekken.

Diegene die deze oplossing bedacht heeft teveel frankenstein verhalen gelezen.

Wat jullie nu proberen is ongeveer hetzelfde als een hond met een geamputeerde poot veel vitamine pilletjes voeren en hopen dat de poot weer aangroeit:-)))

Een loader die gewist is kun je alleen maar terug krijgen door die loader opnieuw te programmeren. Om via een laptop of MM programmer te kunnen programmeren moet de module voorzien zijn van ondersteunende software (bootloader). Als die bootloader helemaal weg is (zoals bij alle 1 april modules), kun je dus met een laptop of MM programmer nooit meer programmeren en zal de module open moeten.

Tox

Geplaatst:

ik vind het knap dat eene winkel met de naam van iets met kaarten te maken hebt een nieuwe flash eprom erin kan solderen voor rond de 25 euro .

alleen het openmaken van zo'n Cam kost je in een winkel al 25 euro.

Volgens mij moet het heel wat simpeller te doen zijn .

en ja je helpt mekaar waarom helpt onze vriend van de kaarten ons niet hoe zou hij het doen.

groeten ronald

Dreambox 800HD

Dreambox 800HD-se

Multytenne 45cm 4in1

Geplaatst:

ER WORDT GEEN FLASH VERNIEUWD!!!!!!!!!!!

alleen gewist en dan geprogt

Geplaatst:

bedankt voor je antwoord er staat ook zoveel op het board dat je niet weet wat je nu moet doen bedankt

groeten ronald

Dreambox 800HD

Dreambox 800HD-se

Multytenne 45cm 4in1

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp, is het flashen van het gedeelte met de loader dus voldoende?? We hebben dan veel aan een manier om een (werkend) exemplaar uit te lezen! Of heeft iemand een file al liggen, voor het geval?

Als mensen een weigerachtige Cam weer zelf aan het werk hebben gekregen, kunnen zij er zeker van zijn dat mensen aan hun lippen hangen. Ik heb het geluk dat mijn MM nog niet stuk is.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:
Citaat:
ER WORDT GEEN FLASH VERNIEUWD!!!!!!!!!!!
alleen gewist en dan geprogt

dat is mooi en hoe gaat dit in zijn werk?
ben namelijk wel in het bezit van een siemens PG720 programeer laptop speciaal gesckikt voor het flashen en programeren van hardware matige besturingsystemen en pcmcia modules.
dus graag je verhaal hier als het even kan .
groet chris

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen