Ga naar inhoud


MM in dreamload


Gast olav12

Aanbevolen berichten


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou, misschien dat ik het weet dan.... Ik heb de hele dag het zelfde gehad. Waar lag et nou aan bij mij? Ik had er nog een andere module in zitten. Deze module gebruikt waarschijnlijk een stukje van de receiver zodat de andere niet geheel (remote) benut kan worden. misschien is het iets wat met spanning te maken heeft. Ik heb de betreffende andere module eruit gehaald, en nu is het probleem over. Ik heb zelf een Arnion 6410 UCCI Special met HDD. Dus een geintegreerde UCAS module. Deze bleef dus ook maar in DREEMLOAD staan, erg bagger als je er niet uit kan komen. Ik baalde stevig. Nu is dat voorbij, misschien als jij dus ook nog een extra module erin hebt zitten, verwijder deze even en misschien werkt het bij jou dan ook! Anders kun je nog proberen om met een UCAS programmer je module opnieuw te proggen...

 

Suuk6,

 

Robje.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Heb je tijdens het proggen onderbroken.

Ik heb het volgende gehad:

 

Programmeren met pentacrypt 1.09, toen in het begin onderbroken, want ik wilde 1.05 hebben.

Maar ik moest 1.09 afmaken, voordat ik de module weer in dreamload mode kon zetten.

 

Misschien helpt dit.

 

Doris

Link naar reactie
Delen op andere sites

@robjenl,

 

nee, er zit geen andere module in en het is een topfield. Verder is er niks aan het ding aangesloten.

 

@ecs,

 

nee, de ellende is gelijk begonnen nadat ik het ding in dreamload had staan en wilde gaan proggen.

 

Ik ben steeds meer van menig dat het ding ondanks dat sinds 28-03-2003 niet meer heeft gewerkt toch definitief iets naar de kl*te is gegaan. Ik baal hier toch zeer stevig van. Kan ik weer naar Eindhoven gaan rijden.

 

mvg

olav12

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hem eindelijk ook in dreamload gekregen,hij(Globel cam 1.02) zat eerst in topfield 4000 daar blijft hij intialiseren

toen heb ik hem in een strong 4375 gedaan springt hij na 30 sec. in dreamload

maar nu heb ik een probleem met magic loader zegt Unable to connect module

als ik mijn programmer kaart in module steek brandt groene lampje 2 sec.en dan knippert hij een keer heel snel en blijft branden(is mijn programmer stuk of de module)???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...