jack84 Geplaatst: 6 april 2003 Geplaatst: 6 april 2003 Heb zelf deze melding ook wel eens gehad. Magicloader al opnieuw geinstalleerd op je pc ? Dreambox 8000 !!! sateliet blijft een leuke hobby!!!
Gast Geplaatst: 6 april 2003 Geplaatst: 6 april 2003 @jack84, ik magic loader er opnieuw opgezet. Ik was connected en toen kreeg ik de melding module is not responding. Ik geef het echt op. Ik ben nu drie dagen bezig en nog niks. mvg olav12
Gast Geplaatst: 6 april 2003 Geplaatst: 6 april 2003 Probeer de pulisci_MM.mbf maar eens te uploaden ipv eerst een penta script ik ben voor 99% zeker dat het dan wel gaat! had exact zelfde probleem. (p.s. zorg wel dat je het exact doet als in de beschrijving wordt vermeld) suc6!
Gast Geplaatst: 6 april 2003 Geplaatst: 6 april 2003 @Yuppie1, eh, eh waar vind ik die file. mvg olav12
Gast Geplaatst: 6 april 2003 Geplaatst: 6 april 2003 @Allen, volgens mij kunnen wij beter een potje gaan janken. Ook met deze file lukte het niet. Kreeg de melding Module is not responding. Wat moeten de instellingen van de compoort zijn eigenlijk. mvg olav12
jack84 Geplaatst: 6 april 2003 Geplaatst: 6 april 2003 com 1 of 2 ligt aan, wat je gebruikt Dreambox 8000 !!! sateliet blijft een leuke hobby!!!
Gast Geplaatst: 8 april 2003 Geplaatst: 8 april 2003 Hai,ik denk dat je programmer stuk is. Ik heb ook 2 programmers en de een is stuk en de andere niet,maar bij alle twee gaat wel het groene lampje branden als ik de programmer erin steek.Het verschil is dat het groene lampje heel even onderbreekt van de kapotte programmer en bij de goede continu blijft branden. Mischien heb je hier iets aan. succes ermee
gideon Geplaatst: 8 april 2003 Geplaatst: 8 april 2003 @Olaf12 Heb je de schotel op je ontvanger aangesloten staan? Zo ja zet dan de ontvanger is op een FTA zender bijv ARD of ZDF en probeer het dan nog een keer. suc6
Gast Geplaatst: 8 april 2003 Geplaatst: 8 april 2003 @seppetto, bij mijn progger blijft het groene lampje constant branden, en hij geeft aan dat er connection. Ik denk dus als er connection is dat is hij goed, of ik zit er helemaal naast. @Gideon, deze manier heb ik nog niet geprobeerd. Maar wat is het effect hiervan. mvg olav12
Gast Geplaatst: 8 april 2003 Geplaatst: 8 april 2003 @ olav12 het lijkt er op dat als je connection heb dat je programmer goed is,veemd hoor. Voor de rest zou ik het ook niet weten,sorry! Succes ermee Grtzz seppetto
Gast Geplaatst: 8 april 2003 Geplaatst: 8 april 2003 Volgens mij is je module gewoon naar de klote gegaan met dat geintje wat ushtar heeft uitgehaald
Cloak Geplaatst: 8 april 2003 Geplaatst: 8 april 2003 @Sandokan, Dat geintje is niet door Ushtar uitgehaald. Als je iemand beschuldigd noem dan ook het bewijs en de bron waar je dat bewijs gevonden hebt. De off. Penta 1.11 die door Ushtar gemaakt is veroorzaakt volgens mij geen problemen. ****Force 1145S, Triax 88, 2e HH Stab120, can.dig. Apple os leopard****
Gast Geplaatst: 8 april 2003 Geplaatst: 8 april 2003 @ Cloak Ik gebruikte de orginele penta 1.10 final van usthar in mijn Orginele MM v1.02 met tinbrug en deze ging er ook aan Dus neem ik aan dat in de orginele 1.10 final het "virus" ook al zat...deze versie is wel door Usthar gemaakt !!! Maar ik ga niemand lopen beschuldigen het is en blijft een hobby...dus blijf jezelf verantwoordelijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen