Gast Geplaatst: 14 april 2003 Geplaatst: 14 april 2003 hi, Ik vroeg me af of canal digitaal nou straks ook nog gewoon buiten seca 2 om OOK nog met Irdeto blijft uitzenden? Ik kan maar geen bevredigend antwoord vinden. Rene
Satlux Geplaatst: 14 april 2003 Geplaatst: 14 april 2003 Er wordt ook redelijk onduidelijk over geschreven. De laatste berichten wijzen op dat Irdeto t/m 2005 blijft werken. Dit dus niet op alle kanalen die nu ook niet worden ondersteund door irdeto (bv Discovery) Ook C+Rood en blauw ,daarvan wordt gesproken dat deze twee 2005 helaas niet halen in Irdeto . Alleen seca2 dus... Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Gast Geplaatst: 14 april 2003 Geplaatst: 14 april 2003 Wel gek (of juist niet natuurlijk) dat het zo vaag blijft. Als ik overigens op mijn xtreme kijk dan zie ik bij canal digitaal nederland altijd mediaguard staan en heb nog nooit irdeto gezien. Dit zegt hopenlijk niets en kunnen ze blijkbaar ook het primaire systeem voorop zetten of zo.
Satlux Geplaatst: 14 april 2003 Geplaatst: 14 april 2003 Met de extreme heb ik geen ervaring, maar deze ontvanger zal ongetwijfeld meer kunnen dan seca mediaquard alleen. Groetuh, Satlux Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen