Gast Geplaatst: 14 april 2003 Geplaatst: 14 april 2003 Het zal niet de eerste keer zijn dat er hulp gevraagd word hoe je Nagra moet loggen. Ik doe het met een Humax 5400 gepatchd en een season 2 interface + WB. (Dus niet met de buurvrouw en ook niet met een Nagra module). Er komt van alles langs vliegen, doch ik mis o.a. de belangrijke EMM's in de log file. Gegevens vanaf de Humax overgezet in een irdeto prov met de id en emm en ems. Zowaar kwam er na een tijdje een goedgekeurde EMM (door WB) langs, doch wallbanger ging hangen en ik kon de logfile niet saven. Nu lijkt het mij dat ik belangrijke settings mis, dus ook info, om echt goed te kunnen loggen. Ik ken de codering niet echt goed dus een heb ik een PMK en HMK nodig? Dit is meer voor de auto-update dacht ik. Ik heb veel gelezen en rond gekeken maar niks gevonden hierover. Misschien lukt het nooit met deze configuratie, maar kan iemand die een expert is mij op weg helpen. Ook denk ik dat de log niet 100% is omdat het niet uit een Nagra cam komt, of zie ik dat verkeerd? Behalve Keys weet ik niet of je hier andere info mag vermelden. Dus......?
Gast Geplaatst: 15 april 2003 Geplaatst: 15 april 2003 Met wb kun je nagra alleen maar emuleren. Voor nagra loggen moet je emulatorek gebruiken.
Gast Geplaatst: 16 april 2003 Geplaatst: 16 april 2003 Nou bedankt Harry5, hier mee kan ik bij de buurvrouw binnen lopen......... Ik heb inmiddels Emulatorek9e te pakken en het werkt (bijna) perfect. Fantastisch is dat het voor HB op13.gr echt helemaal werkt. Voor de overige (voor mij belangrijk op 30 gr W ) moet ik er nog in duiken. De EMM’s komen eruit maar moet nog even te samen met het progje keydec zien waar en hoe ik de EMM erin plak. Komt niet in het log helaas. Jammer dat ik met een analoge verbinding zit anders ging het zoeken sneller. In ieder geval bedankt zover en mocht ik vast lopen of eruit komen, dan gooi ik het hier neer. Ik verlang al naar de nieuwe versie van dit leuke progje. Word vervolgt...................
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen