Gast Geplaatst: 20 april 2003 Geplaatst: 20 april 2003 Hallo, Ik heb een tovernaar (MM Penta 2.0/Hyundai 825) nu een paar maanden draaien met een vaste schotel op Astra. Welke extra zenders kan ik nu extra ontvangen in vergelijking tot een gewoon Seca boxje zoals de Strong 8000? Ik had (vroeger) Kiosk en Taquilla. Ik hoopte dat ik die weer kon ontvangen, maar helaas. Eigenlijk de PremiereDirect is de enige verbetering want die hebben goede films (ook in het Engels) Kan iemand mij vertellen wat nu de echte voordelen zijn en/of dat ik beter een rotor kan kopen. Ben zelf geinteresseerd in goede films e.d. gr Buizer
Gast Geplaatst: 20 april 2003 Geplaatst: 20 april 2003 Hallo buizer, Allereerst is die penta versie 2.0 een fakeversie en ik hoop voor jou een penta 1.5 versie ofzo, zolang het maar geen 1.10 versie is. Daarnaast heb je zelf al deels aangegeven wat je wel en niet kan ontvangen. Een Secaboxje kan maar 1 codering aan (mits deze niet gepatch is). Een MM kan meerdere coderingen aan zoals premiere (Irdeto codering). Zenders als Kiosk en Taquila zijn overgestapt naar een versie Seca 2. Deze zijn tot nu toe alleen met een legaal kaartje te kijken. Met een draaibaar systeem kan je natuurlijk meerdere satellieten zien die in coderingen uitzenden zoals Viaccess, Nagravision, etc. Deze zijn deels te zien met een MM en niet met een Secaboxje. Hopend je hierbij globaal iets meer info te hebben gegeven om voor jezelf een keuze te maken om over te gaan naar een draaibaar systeem.
Gast Geplaatst: 20 april 2003 Geplaatst: 20 april 2003 @Eursat, Duidelijk. Ik maak de conclusie op dat ik met de MM dus niet zoveel extra kan, hoewel de Premiere zenders me wel bevallen. Zitten er op die andere satellieten dan goede filmkanalen? Hoe zit het verder dan met Seca II. De MM is ervoor geschikt, maar wat als Canal + overschakeld op Seca II. Bestaan hiervoor al goede kaarten (of gebruik ik die al wellicht?) of zijn al die zenders op Irdeto in de kanalenlijst gezet ipv Seca. Ik begreep nl. dat het canal+ pakket voorlopig door zal gaan op Irdeto. Indien het NL pakket dan toch al Seca II is, waarom dan geen Kiosk of Taquilla. Maw waarom hebben zie die dan nog niet gekr**kt? Overigens ik weet Penta 2.0 is zoiets gelijk aan 1.05 of zelfs 1.0, maar dit is de enige versie die echt goed draait met een Hyundai. gr Buizer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen