Gast Geplaatst: 20 april 2003 Geplaatst: 20 april 2003 Hoi Ik wil een copie maken van een orginele werkende kaart van C+ van nde acs1.2 naar een dezelde kaart die leeg is dus eingelijk kloonen. Ik heb gekeken op de site van duwcatie maar kon HIEROVER niets vinden. WQie wil me opweg helpen???
Gast Geplaatst: 20 april 2003 Geplaatst: 20 april 2003 Je wilt dus een acs 1,2 kopieren op een andere acs 1,2, dat kan!. Je moet hiervoor de kaart die je wilt aanpassen wel mollen, daar is een crd-tje voor. Of anders het programma cardwizzard 1.1.1.5 (geloof ik). Hierna moet je de kaart met ff vullen, het crdtje heet "superff.crd" De kaart moet uit de protected mode, zodat je hem kunt aanpassen. Als je dit allemaal gedaan hebt, moet je de gegevens uitlezen uit de kaart die je wilt klonen, gebruik hiervoor bijvoorbeeld cardblaster 0,92 (stepper functie). Je hebt nodig: HMK: Hex Master Key PMK: Plainmaster Key Provider ID: XX XX XX Hexserial: XX XX XX Deze gegevens kun je met cardblaster in de kaart proggen die je ge-ff't hebt. Nu heb je eerst weer wat te doen suc6.
spaghetto Geplaatst: 26 april 2003 Geplaatst: 26 april 2003 hoi PIc-o-matic, Is clonen met andere systemen ook mogelijk?Bv viaccess op een fun of silver card?Of op een andere originele card? Alvast bedankt, Gr.Spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
Gast Geplaatst: 26 april 2003 Geplaatst: 26 april 2003 Zal mischien wel kunnen, zelf weet ik alleen hoe je dat doet met een irdeto kaart.
boes80 Geplaatst: 26 april 2003 Geplaatst: 26 april 2003 @ Linda-x , waarom zoek je niet even en crd filetje en brand die op de originele kaart, hoef je je originele kaart niet te "mollen"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen