Gast Geplaatst: 25 april 2003 Geplaatst: 25 april 2003 waar kan ik de software van MASTERA 4 downloaden ... Groeten ,
Gast Geplaatst: 25 april 2003 Geplaatst: 25 april 2003 @Dream man, er is verschillende software beschikbaar voor de Mastera 4. Wil je er alles erover weten kijk dan bij Duwgati mvg olav12
Gast Geplaatst: 27 april 2003 Geplaatst: 27 april 2003 dat klopt .... maar welke ?????? waar moet ik clicken ... downlods of software ... ja .... maar hiere ook .... ik kan niet de MASTERA 4 vinden ,,,, Groeten ,
Gast Geplaatst: 28 april 2003 Geplaatst: 28 april 2003 Het staat wel degelijk op die site. Check je pm even en je andere email. En de mastera heeft geen eigen software. Je kunt chipcat , ***geen-reclame*** , en misschien nog wel andere gebruiken. Ik vind persoonlijk chipcat de makkelijkste maar ***geen-reclame*** heeft weer meer opties.
Duwgati Geplaatst: 28 april 2003 Geplaatst: 28 april 2003 Kijk ook eens naar Masterburner dan. Dat kan nog meer dan ***geen-reclame*** en lijkt ook nog eens erg veel op Chipcat. Wel in de configuratie opgeven dat je een MasterCRD LC hebt, anders werkt het niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen