Ga naar inhoud

HUMAX 5400 ZG MIT IRDETO

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kan mij iemand vertellen wat dit voor een ontvanger is( HUMAX 5400 ZG MIT IRDETO) de 5400 4n de 5400 Z ken ik wel maar deze niet.

dit staat erbij:

HUMAX IRCI-5400Z, Digital-Receiver mit IRDETO Kartenleser und 2 x Ci Schacht, 4000 Speicherplätze, EPG, DiSEqC 1.2, PLL Modulator K 21-69, 2 x Scart, AC-3, Audio-/Video Cinch Teletext, OSD, KISI, RS 232; Loader Version: 4.15.1.1 o. Sockel

Geplaatst:

Ik denk dat dit de laatste versie is met een GLUE (lijm)laag

op het bord,zodat je de loader er niet in kon plaatsen....Althans dat dachten ze maar een beetje "hobbyist"had dat met 3 minuten verwijderd....Voor de rest Identiek aan de oude Z

Geplaatst:

Is hetzelfde als de andere 5400 maar weer met een extra beveiliging tegen patchen. Of deze te patchen is weet ik niet, op internet (google) kom je er wel wat files voor tegen, maar of het werkt?

Geplaatst:
Citaat:
maar een beetje "hobbyist"had dat met 3 minuten verwijderd

Ben wel zéér benieuwd HOE hoor! Van waar haal je die info? Heb je nader uitleg?

Gerdy

Geplaatst:

Vraag mij aub niet hoe het moet de lijm verwijderen.Ik heb gezien dat het kan maar ik waag me er niet aan.

Geplaatst:

Als hier die "anti-tril"coating bedoeld wordt, die je ook vaak ziet op printplaten die gebruikt worden in grondverzet machines (dit om trillingen te voorkomen, waardoor componenten loskomen),is er een standaard middel voor om dat op te lossen. Hier gebruiken we een goedje van het bekende 3M merk, maar hoogstwaarschijnlijk werkt ook de nagellak remover van moerders de vrouw, wel zorgvuldig verwijderen, sommige componenten kennen nu eenmaal niet tegen acceton, ik bedoel hiermee spoelen, e.d. Is er geen mogelijkheid om het op een ongebruikt stukje te proberen ?.Het goedje van 3M kopen wij overigens gewoon bij de firma Darton, te vinden in heel europa.... en wij repareren er hier prints van landlasers mee, gaat prima.

Hoop dat je er wat mee kunt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen