Gast Geplaatst: 27 april 2003 Geplaatst: 27 april 2003 Hallo ik probeer voor het eerst met een digitechUSB 6in1 ( net geladen) file's van J*** op mijn fun kaart te zetten. ik heb een Humax 5400 L208 (werkte net nog wel) Eerst alles gewist. Dan de flash file in het vakje flash geplaatst. Dan de file met humax6-1 in de naam in het vakje ext. mem. geplaatst. Dan de flash schrijven daarna de ext. mem schrijven, en dan heb een ongeldige kaart. het zou toch zo simpel moeten zijn ? groeten.
bliksem Geplaatst: 27 april 2003 Geplaatst: 27 april 2003 kijk even bij http://www.duwgati.com/ Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Gast Geplaatst: 27 april 2003 Geplaatst: 27 april 2003 Dat zijn de stappen die ik bij Duwgatie gelezen heb of heb iets over het hoofd gezien ? ik heb vanmidag al veschilende onderwerpen gelezen maar het gedeelte over het interne geheugen is niet duidelijk. kan ik dat gewist hebben? en daarbij de stappen zolas beschreven en gevolgd zijn toch goed groeten
bliksem Geplaatst: 27 april 2003 Geplaatst: 27 april 2003 je heb pm Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Bigfoot Geplaatst: 5 mei 2003 Geplaatst: 5 mei 2003 Voor wie wil weten wat het probleem was: De Digitech detecteer niet automatisch welk type kaart erin zit, automatisch laat hij alleen zien welke CPU erin zit. In dit geval betrof het een Fun4 (512K eprom), deze kaart wordt door de Digitech als een Fun2 beschouwt, en dat moet je dus ook aangeven voordat je hem gaat proggen!
Bigfoot Geplaatst: 5 mei 2003 Geplaatst: 5 mei 2003 Probeer die Piccard die je had es niet als goldcard maar Piccard in te proggen.... misschien dat die dan ook werkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen