Newbie Geplaatst: 28 april 2003 Geplaatst: 28 april 2003 Heeft er iemand ervaring met de MasterUSB Plus ? Ik heb gelezen dat de masterUSB traag en lastig was, hoe zit dat met de MasterUSB plus? *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Newbie Geplaatst: 6 mei 2003 Auteur Geplaatst: 6 mei 2003 Niemand antwoord??? Wel dan geef ik het zelf wel. Ik heb vandaag een masterusbplus aangeschaft of liever gezegd gekregen om te testen (voor bewezen diensten). Dit is geen reclame, alleen mijn testbevindingen. Het is vrij snel, ca 45 seconden om een funkaart 6in1 + flash te schrijven (geen verify volgens mij, is een aparte knop voor). Ik heb masterburner versie 2.1 van Duwgati's site gebruikt, de meegeleverde versie was 1.9, die heeft wat kuren in de USB instellingen. Ik heb de "quick write" optie gebruikt. Ik heb het niet kunnen testen met andere typen kaarten omdat ik die (nog)niet heb. Enige minpuntje is dat die nog steeds wat kuren heeft, hoewel die wel meevallen. Als je een kaart beschreven hebt en je stopt er meteen nadat die klaar is weer een kaart in wil die wel eens hangen. Om dit te voorkomen kun je beter de programma afsluiten of even wachten voordat je er een nieuwe kaart in stopt. De kloon optie werkt wel goed (softwarematig). Dan heeft die geen last van dat probleem lijkt me. Alleen jammer dat ze geen aparte knoppen hebben gemaakt voor het kopieren van de bronkaart en schrijven van de bestemmingskaart. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen