Gast Geplaatst: 6 mei 2003 Geplaatst: 6 mei 2003 Ik ben al een jaar bezig om Polsat op mijn decoder te krijgen(philips multicam),maar het wil maar niet lukken. De ene zegt ,het ligt aan de kaart(hij is niet snel genoeg),en de andere zegt dat het niet gaat op een Philips. Ik heb nu een kaart in Polen bestelt bij familie,ik weet niet of ik een witte of een zwarte krijg ,maa [color:"red"] [/color] r dat zie ik wel.Ik zal hem in ieder geval testen. Weet een van jullie misschien wat het probleem is??? groetjes: Eric
Gast Geplaatst: 6 mei 2003 Geplaatst: 6 mei 2003 Ja,dat heb ik gelezen maar daar kan ik niets concreet mee doen.Het is niet duidelijk genoeg.Mail mij anders voor uitleg.Ik heb een mastera 4+funcard 4+***geen-reclame*** software+multicam software+masterburner rickyquake@wanadoo.nl
Victor Geplaatst: 6 mei 2003 Geplaatst: 6 mei 2003 Polsat is gecodeerd in nagra. Als je een nagra MOSC kaart gaat gebruiken of een andere kaart met nagra files moet je wel een nagra cam of magic hebben. In ieder geval iets met een boxkey. Ik ken de philips niet dus weet niet wat hij precies kan. Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Gast Geplaatst: 7 mei 2003 Geplaatst: 7 mei 2003 Bedankt voor het antwoord Victor: Die Philips 6072 kan bijna alles ontvangen. Naar mijn weten ontvangt hij ook nagravision,tenminste dat is mij vertelt.het is nog niet gelukt,ook niet op Hispasat. Alle andere coderingen werken prima.Ik gebruik Multicam Servi8 firmware v1.42.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen